יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

התקבל במייל : ת"ת דרך התורה - חינוך מיוחד: חשיפה על הבניין ממנו נזרקנו

לאחרונה קיבלה המערכת מסמך חשוב שאמור לחשוף את התעלומה למה חיידר של ילדי חינוך מיוחד שנמצא בבניין כ-שלש שנים, פתאום נזרק לאתר נידח מחוץ למחנה כאילו מצורעים, לטובת ת"ת כלל חסידי ש'ירשו' את אותן קומות בבניין שהיו.

 
התברר שכל מה שנאמר לנו, שעלינו לפנות מן הבניין בגין שהוא שייך לישיבת 'המתמידים', אינו משקף את מה שהוצהר על ידי עו"ד שהציג את העיריה לפני שופט בבית משפט, אלא שם נטען שהמבנה הוא של העירייה ואין מה לחקור בכלל .[פרוטוקול המצורף שורה 24].
 
 
לא מספיק שזרקו אותנו, לא די להם שהם מתנהגים עם ילדי חינוך מיוחד מתוך זלזול, אלא שאף שיקרו עלינו במשך שנים על בעלותו האמתית של הבניין. אם היה עניין מצד העירייה לעזור ולתמוך בילדי החיידר, הם היו יכולים לעשות זאת כבר לפני שנתיים.

עבור רימוני המרגלים, פסלי מיכה ועגלי ירבעם בן נבט יש מימון ותקציבים - ולילדי חינוך מיוחד - רק התנהגות שאינה הולמת ממי שמכנים את עצמם כמעריכי לימוד תורתנו הקדושה. ואם אנו במדבר יהודה ולא במלכות ישראל, הרי מלך אחז, שאחז (סגר) בתי כנסיות ובתי מדרשות... 

משקיעים בחינוך ילדינו, תושבי העיר - ולא בפסלים.

 
 
 
רצ"ב המסמך
 
 
 
 
 
 
 

8 תגובות:

  1. אנונימי21.8.2013, 23:52

    יש מספר מצומצם של תלמידים שמגיעים מירושלים ובערב בשעה 9:15 ההסעה יוצאת חזרה לירושלים

    השבמחק
  2. אנונימי21.8.2013, 23:55

    נראה לי שהמתעללים בילדי חינוך מיוחד הם לא העירייה אלא הנהלת התלמוד תורה
    כיון שב"ה הסתיימו השיפוצים בקראוונים אז מדוע לא מתחילים ללמוד אלא ב-27 באוגוסט,
    וכן ממתי מערבים את הילדים בויכוחים שלהם אם העירייה שמוציאים אותם להפגנה בכניסה לעיריה (5 ילדים והוריהם)
    וכן כל בר אנוש יודע שאם יתנגד ויפגין כנגד העיריה רק התלמידים הם אלו שיסבלו מכך, כיון שהעיריה שולטת על הכל בציוד ובמבנה וכדו'.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי22.8.2013, 0:31

      אם היה לך ילד בחינוך המיוחד היית מדבר אחרת.

      מחק
    2. אנונימי22.8.2013, 21:46

      לצערי ולשמחתי יש לי בן בחינוך המיוחד, ולכן כתבתי זאת שצריך לחשוב קדימה לפני שעושים כאלו דברים, שהרי בסוף היו מקבלים שפוץ במבנה, וכעת מי שיסבלו הם אך ורק התלמידים הללו כיון שהעיריה כעת לא תסתכל על הנהלת התלמוד תורה ובסוף הם יצטרכו לסגור מפאת חוסר ציוד ואי שליחת תלמידים ע"י העיריה לתלמוד תורה שלהם והעיקר חוסר כסף

      מחק
    3. אנונימי23.8.2013, 9:55

      ובכן אתה טוען כי בגלל שיצאו נגד העיריה כעת העיריה תתנכל לתלמידים, אז תגיד אתה כאלה אנשים אתה רוצה שינהלו את העיר? כ"כ גם היום ראש העיר לא סופר את ההנהלה ,ומדוע? כי הם לא קהילה שהוא יכול לסחוט מהם קולות כדי להמשיך ולהתעלל בכל תושבי העיר , אני מניח שכעת אתה מבין.

      מחק
    4. אנונימי23.8.2013, 17:52

      אני באמת טוען שרובינשטיין לא טוב לעיר וחייבים להחליף מיידית מישהו אחר

      מחק
  3. די לדיבורים צריך להכניס כמה לכלא

    השבמחק
  4. די לדיבורים צריך להכניס כמה מהם לכלא

    השבמחק