יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

תמונות מההפגנה אתמול בבניין העירייה של ילדי ת"ת לחינוך מיוחד " דרך התורה "

היום התכנסנו בבניין העירייה ע"מ לפתוח את שנת הלימודים של המכינה לישיבה קטנה.
 
כמובן ראש העיר דאג לא להיות נוכח במשרדו היום, וכך גם סגנו.
 
עדי ראייה סיפרו שמחזיק תיק החינוך התחבא בעת שראה הגעתם של ההורים עם ילדיהם.
אם היה לאנשים האלה רצון להידברות כדי להגיע להסדר ולגמור עם המצב הנורא, הם היו יכולים להיות נוכחים אז. אלא, כאמור, הם בחרו לברוח מן האחריות שלהם כלפי ילדים אלה.
 
טרם קבלנו מענה לצרכים של ילדי חינוך מיוחד אלה, והצוות החינוכי שולל את האפשרות לקבל את האתר המוצע.
שוב, מדובר באיזור צמוד לישיבה קטנה של 130 בחורים, גורם שאנשי מקצוע מבהירים שיזיק לקידומם של ילדי החיידר. אין שם חצר הנדרש כפי תקן משרד החינוך (ואין שום אפשרות לקבל שטח זה בתוך המתחם הנ"ל בצורה חוקית), והמקום הוא נידח מדי עבור ילדי חינוך מיוחד, ואין גישה לנכים וילדים מוגבלים.

סיירנו באתר אחרי ההתכנסות בעירייה - והורים רבים שהוטעו להאמין לדברי העירייה כאילו שהכל מוכן וכפי התקן, נדהמו לדעת שהכל שקר וכזב .

כמה חבל, כאשר אנו נאבקים על כל ילד לגדלם לתורה ולתעודה, עיריית ביתר עילית שכנראה יש ביכולתה לממן כל מיני פסלים למיניהם, אינה יכולה למצוא פתרון עבור כ-חמישים ילדים של תושביה, שזקוקים לחינוך מיוחד.
 
 
רצ"ב כמה תמונות מהאירוע
 
 






4 תגובות:

  1. אנונימי8.8.2013, 15:15

    איזו בושה בזמן שההורים הפגינו ישב הראש המושחת וזלל בורקס אצל מנדי כהן, עדיין יש אדם שפוי בביתר שסבור שמותר לרובינשטיייייייייייין הזה להמשיך לשלוט בחיינו? להעיף אותו לכל הרוחות ביחד עם כל חברי מועצת העיר שאף אחד מהם לא ראה צורך לפחות לדבר עם ההורים בושה וחרפה לעיר.

    השבמחק
  2. אנונימי8.8.2013, 19:09

    אני הייתי אצל מנדי כהן לא היה שם בורקס

    השבמחק
  3. אנונימי8.8.2013, 20:21

    הגעת אחרי 10:30 ? למה שישאר ? הפחדן ישב שם כבר מ10:30 לאכול אמנם שהאירוע לא היה אמור להתחיל לפני 11 . פת שחרית יש לזה בטח איזהו סגולה עפ"י ליקוטי ברסלב לתיקון הפחדים ודילים.

    השבמחק
  4. אנונימי10.8.2013, 22:06

    הרובינשטיינים טוענים שאין קשר בין ביטול ההבטחה לתת לחינוך המיוחד את המבנה ברח' דרכי אי"ש (שהיה של עץ חיים) לבין הבחירות הפנימיות בדגל התורה.

    זה שקר גמור. אני יודע ממקור מוסמך ביותר (חבל לי שאני לא יכול למסור את שמו, אבל אין מנהל מוסד או עסקן כלשהו שלא נפגש איתו) שהדיל מבנה לאדרת אליהו תמורת קולות של גבאים לאיציק רביץ היה גם היה.

    בנוסף לזה, הוא מספר שהאינטרס של רובינשטיין שרביץ ייבחר הוא לא רק כי כך בוודאות לא יהיו בחירות, אלא הוא חושב שרביץ "הילד הקטן" או "הילד הטיפש" (כך הוא טוען שרובינשטיין מכנה את רביץ בחדרי חדרים) יהיה פודל שלו אל גם לבחירות שאחר כך בעוד כחמש וחצי שנים בין אם ירצה להיבחר בעצמו ובין אם ירצה למנות מישהו במקומו.



    השבמחק