יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

היום מליאת מועצת העיר תתכנס כדי להזדהות כל אחד לאיזה סיעה הוא שייך .

היום תתכנס מליאת מועצת העיר כדי להזדהות כל אחד באיזה סיעה הוא נמצא ,

[לצורך התמודדות בבחירות של חברי מועצה מכהנים יש צורך בביצוע תהליך שנקרא הזדהות סיעה. לפי תהליך זה, כל חבר מועצה מגדיר את השתייכותו לאיזו מבין הסיעות במועצה. סיעות מזדהות הינן סיעות שיוכלו להגיש רשימת מועמדים כסיעות יוצאות, ולכן הן פטורות מחתימות תומכים ומהגשת עירבון כספי, אותם מחויבות להגיש רשימות חדשות.]

כפי איך שנראה כרגע לא נראה שיהיו שינויים מבניים במפלגת שח, אם כי בשיחות סגורות מאשרים החסידויות הגדולות בעיר כי הם לקראת סיכום סופי עם רובינשטיין, שלא לציטוט הם אומרים שפרוש הצליח לכופף את כל ראשי החסידויות שיסכימו למהלך ואף הבטיח כי הפעם שלא כמו הפעם הקודמת הוא ישמור על רובינשטיין שלא יעשה שטויות, והוא זה שידאג לכספים שינווטו בצורה הוגנת ושוויונית.

נכון לעכשיו החסידויות בויאן קרלין ערלוי וצאנז סגורים סופית עם רובינשטיין מלבד אורי הולצמן שהכריז על מועמד עצמאי, איננו יכולים לצפות לשום שינוי אפשרי, אלא אם כן יתרחש משהו דרמטי שיחייב התייחסות.

בגדול אפשר לומר שרובינשטיין יכול לסמן V ענק על כך שהוא הצליח לסגור עם כולם. ומחר כולכם תראו שאכן כך הם פני הדברים.

 
אם דברים אלו יתפרסמו עוד היום אולי יש סיכוי לשינויים מטעם החסידויות.

 

10 תגובות:

  1. אנונימי15.8.2013, 17:24

    חסידי באיאן רוצו מהר תבקשו סליחה ממאיר פרוש הוכחתם שהוא צדק כשדפק אותכם.

    השבמחק
  2. אנונימי15.8.2013, 17:43

    דיברתי כעת עם חיים וויסברג והוא אמר לי שהוא ממשיך בהתמודדות עד הניצחון, כל מה שקורה היום הוא הליך טכני בלבד ועוד יהיו הפתעות, הוא גם ביקש להודיע לציבור לא להיגרר אחרי ספינים היוצאים כל שעה מאלה שהולכים להפסיד.

    השבמחק
  3. אנונימי15.8.2013, 19:24

    אם הכותב למעלה צודק אז אני חושב שאתם צריכים להחליף את השם מ'ביתר בתנופה' ל'ביתר בקריסה'.

    השבמחק
  4. אנונימי15.8.2013, 22:10

    מבדיקה יסודית של הענין מתברר שאין שום משמעות להליך שהיה היום לגבי התמודדות לראשות עיר.

    השבמחק
  5. אנונימי15.8.2013, 22:14

    חיים וויסברג אתה הרי מכיר טוב את הפוליטיקה אל תבהל, כל ראשי הקהילות עוד יבגדו אחד בשני 50 פעם עד הבחירות, תמשיך להתמודד העם איתך לאורך כל הדרך עד להחלפת השלטון המושחת.

    השבמחק
  6. אנונימי15.8.2013, 22:54

    התושבים צריכים לחשוב ריאלית האם העיריה צריכה לעזור רק למנהלי מוסדות מסוימים
    או שהעחריה צריכה לתת שירותים לתושבים
    ההחלטה בידים של התושב
    ואם התושבים כבשים דוממים וטיפשים הרי בשבעל זה יש את התמונה שלהם בשני הכניסות לעיר

    השבמחק
  7. אנונימי16.8.2013, 12:14

    כי נמכרנו אני ועמי, קם איש מתוך קהילתינו המנהל מוסדות פרטיים משלו ומכר את חסידות באיאן לאותו איש שביזה והשפיל לפני 6 שנים את מאור עינינו,אנו כל החסידים כואבים מושפלים ומבוזים , אנא נוליך את חרפתינו?

    השבמחק
  8. אנונימי16.8.2013, 13:32

    במהלך המאבק של הורי דרך התורה להבטחת זכויותיהם של ילדיהם מול העירייה הייתה התארגנות של הורים שכל משפחה תגבש קבוצה של 50 שמות
    של משפחה מורחבת, שכנים וידידים שיתחייבו שלא להצביע לרובינשטיין.

    אם יוצאים מנקודת הנחה שכמעט לכל תלמיד בדרך התורה יש מס' דודים בביתר וגם בני דודים וקרובי משפחה נוספים, וכן שכנים מכרים וכו' אין בעיה לארגן 50 מצביעים (זה בסה"כ 25 משפחות נוספות וזה אם אין בהם ילדים מעל גיל 18 או שאין לתלמיד עצמו אחים נוספים עם זכות הצבעה).

    הנתון המשמעותי בקבוצה הוא, שמדובר במשפחות מכל החסידויות בביתר (רק בוועד ההורים יש ארבעה הורים אחד מהמתמידים, אחד מקרלין אחד מבאיאן ואחד מסלונים) ורוב ההורים מוכנים להילחם בשביל החיידר שלנו וחלק גדול מאיתנו לא מאמינים לעירייה שהיא תעמוד בהסכם.

    לכן אל תהיו בטוחים שכל החסידויות שסיכמו עם רובינשטיין ילכו מביאים איתם את הנדוניה של כל החסידות...



    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי16.8.2013, 14:24

      צודק ביותר ראשי הקהילות לא מסוגלים להביא היום 10% מהציבור שלהם הציבור פשוט מאס בהם ורובנשטיין שם את עתידו על קרן האיילים שבכניסה לעיר.

      מחק
  9. אנונימי19.8.2013, 22:09

    דווקא אני אופטימי .לדעתי השאננות של ראש העיר היא שתפיל אותו .הקהילות סגרו איתו אז סגרו איתו . ומה עם כל אלה שעושים מה שבראש שלהם ולא כפופים לחסידות זו או אחרת נקווה שהם יהיו 51 % ונעשה מסיבת פרידה. בשבילי הוא כבר מזמן לא ראש עיר .ודייטש סתם נבל.

    השבמחק