יום שישי, 16 במאי 2014

נוסעים למירון? מביתר 85 שקלים - ומאלעד 45 ש' כתבה בלדעת נט


תיאור: אוטובוסים במירון
אוטובוסים במירוןצילום: לדעת
רגע לפני שאתם עולים מירונה, אתר 'לדעת' בדק עבורכם את עלויות כרטיסי הנסיעה למירון מהערים החרדיות. מהנתונים עולה כי מביתר תשלמו הכי יקר ומאלעד הכי נמוך. ויש גם טיסה עם מסוק לאלו שמוכנים לשלם מאות דולרים לחוויה.
אשר הלפרין 
 ט"ו אייר תשע"ד 15:42

X

יומיים ללג' בעומר ורבים כבר רוכשים כרטיסים בנקודות המכירה ברחבי הארץ לעלות מירונה, אתר לדעת החליט לעשות בשבילכם את הבדיקה מאיזה עיר הכי זול לנסוע למירון, ומהיכן הכי יקר. וכן, יש גם מיש יכול לפרגן לעצמו לנוע מעל כולם באוויר, באמצעות מסוק.

לאלו היוצאים מירושלים, בהזמנה מראש דרך 'נתיב אקספרס' ובשיתוף חברת אגד, המחירים הם: 71.40 ש"ח לנוסע. לאזרח ותיק המחיר יעמוד על 42 שקלים, ואילו ילד עד גיל 10 ישלם הלוך ושוב סכום של 67.20.

חברה פרטית 'מהדרין' גם היא מספקת שירות נסיעות מירושלים, כשמדובר באוטובוסים שייצאו מרחבת 'שומרי אמונים'. התשלום עבור נסיעה עומד על 85 שקלים, אך אין צורך בהרשמה מראש.

הנוסעים מירושלים עם החברה הוותיקה 'הופמן ובניו' ישלמו ביום 90 ש"ח, ביום ראשון 95.

החברה המתחרה 'דרך החיים' מבקשת 89 ש' לכרטיס, ביום ראשון יעלה יותר.

מבני ברק חברת אגד ונתיב אקספרס מעמידים אוטובוסים לטובת הציבור. במחיר של 63.80 ניתן לקנות כרטיס למבוגר. אזרח ותיק ישלם 37.70, ואולם ילד כמחיר מבוגר.

מהעיר ביתר עילית יש צורך בהזמנה מראש באמצעות חברת 'נתיבות חסד'. המחיר לכרטיס עומד על 85 שקלים, ולאחר סבסוד 65 שקלים. מספר הכרטיסים המסובסדים הינו מצומצם.

באלעד המחיר עומד על 45 שקלים לכרטיס מסובסד דרך עיריית אלעד, ואילו מחיר רגיל עומד על 65 שקלים.

מהעיר בית שמש אין בשורה של ממש לאלו החפצים לעלות מירונה. סבסוד לא יהיה שם, והמחיר עומד על 67.20 שקלים באמצעות חברת 'נתיב אקספרס'.

חיפה שנמצאת בצפון, גם שם המחיר לא מהזולים, ואפילו באלעד ישלמו זול יותר. עבור הלוך ושוב כרטיס בחיפה יהיה 53.20, ולצד אחד 31.50, כשמדובר בהזמנה מראש של הכרטיסים.

לתושבי אשדוד המחיר לא נורא, יחסית לעובדה שמגיעים מהדרום. להלוך ושוב מחיר יעמוד על 74.80, ואילו לצד אחד בלבד 44 שקלים.

כדאי לשים לב כי חברת 'נתיב אקספרס' סימנה במספרים מיוחדים את קווי הנסיעה למירון. הקו לירושלים מסומן כקו 333. הקו לבני ברק כ-111. הקו לאשדוד כ-888, הקו לחיפה כ-777.

לטובת אלו שמחליטים שלא לנסוע בתחבורה הציבורית, כאן המקום לציין כי השאטלים אינם בחינם, ועלות הנסיעה בהם עומדת על 20 שקלים מהחניון ועד לפתח היישוב במירון.

ויש כמובן את אנשי המעמד העליון, שיכולים להרשות לעצמם להסתכל עלינו מלמעלה. להם התענוג יעלה 690 דולר עבור טיסה במסוק לצד אחד. או הלוך ושוב בתמורה לפרידה מ-890 דולרים, כשהחברה מבטייחה נחיתה בסמיכות
למקומות השאטלים. 

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה