יום שני, 26 במאי 2014

התקבל במייל פרנסי העיר! אם לתושב המגיע לו הנחה על פי חוק אין לו אפשרות לקבל את זה, לצורך מה אתם שם הניחו את המפתחות ותתפטרו.........................


תקופה ארוכה שמ"מ ראש העיר הרב יצחק רביץ עובד קשה מאוד עבור ציבור האברכים בעיר על מנת שיקבלו הנחה בארנונה,נלחם בעקשנות ובעקביות נגד "קואליציית הרשע" בעיר הנלחמת בכיסם של אברכים ובעלי בתים שכל דרישתם היא חוקית ולגטימית קבלת הנחה המגיעה להם על פי חוק, אך ללא הצלחה.

כנראה שכוחות הרשע חזקים ממנו.
הוא ניסה לסדר את עניין האישור מביטוח לאומי במשך כמה חדשים מאז תחילת שנת הכספים והגזירות שהגיעו בעקבותיה, על ידי הגשת דו"ח "תים" המאמת את מצבך כאברך או חתימה על הצהרה שכביכול יש חובות בביטוח לאומי ויתכן שהיו גם רעיונות וניסיונות נוספים, בשבוע שעבר נפל הפור - אין ולא יהיה הנחה לאברכים (בלי האישור של ביטוח לאומי).

אין לנו דרישות גדולות אלא שירות לתושב המגיע לנו חוקית.

הרימו קול זעקה הזאת העיר ביתר???????

פרנסי העיר! אם לתושב המגיע לו הנחה על פי חוק אין לו אפשרות לקבל את זה, לצורך מה אתם שם 

הניחו את המפתחות ותתפטרו.........................
בברכה תושב למען תושבים

4 תגובות:

  1. אנונימי26.5.2014, 18:21

    לשולח המייל הנכבד, אנא אל תתבייש ותתמקד ותכתוב ממי אתה בדיוק מבקש להתפטר, האם מהרב רביץ שעושה גדולות בעיר? האם מיעקי הרשקופ הפועל ללא לאות ? האם מעוביידי שאזנו כרוייה לכל פונה ? האם מחיים וייסברג העושה למען תושבי העיר יומם ולילה? תתמקד ותכתוב את אלה התוקעים מקלות בכל דבר טוב שחברי המועצה מנסים לפעול והמושחתים הישנים חדשים מפריעים להם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי26.5.2014, 19:06

      כל מילה בסלע, שבוע שעבר ראיתי במו עיני איך שהרב וייסברג מתווכח עם פקיד בעיריה למען אחד התושבים שפעל נגדו בבחירות בריש גלי, כל הכבוד נציג ציבור אמיתי ללא חשבונות.

      מחק
  2. אנונימי26.5.2014, 19:03

    "ויהי העם כמתאוננים" כל אותם אברכים יקרים לפני חצי שנה נגררו אחרי משאות שוא ומדוחים ובחרו בשלטון מושחת שכעת מתעלל בהם , וגם הרב רביץ טחו עיניו מראות את השחיתות וגרר את ציבור האברכים לאותו בור, מה קרה עכשיו האם הוא התעורר? אז בבקשה שיצא בגאון לציבור שלו ויגיד טעיתי, וכל מי שנגרר אחרי הראשים ומנהלי המוסדות שיתבשל במיץ שהוא הכין לעצמו.

    השבמחק
  3. תושב כועס27.5.2014, 16:58

    יצחק רביץ חלק מהשלטוןQ

    השבמחק