יום חמישי, 26 ביוני 2014

זורים חול בעיני הציבור


בכדי להעביר גזירות אכזריות של העלאה בבת אחת ולמפרע ב-22% לעסקים, לא בוחלים בשום אמצעי. גיוס של "לוחם הצדק האגדי" שפצע את ליבם של אלפי חסידים בארץ ובעולם, שימוש בדיסאינפורמציה מהסוג השפל ביותר בעזרת יועצים ממולחים בשכר שעלות כל אחד מהם שווה לאחזקת כוילל שלם, כולל הראש ישיבה עצמו.

שימוש בטיעון שזיידה עובד כיועץ של פינדרוס

מן הסתם, מי שיש לו נסיון פוליטי, יש לו יותר יכולות מטירון פוליטי. אין אדם שיכול להיות חבר מועצה ולהתפרנס מאהדה בלבד. הוא צריך להביא טרף לביתו, כמו כל אחד. זה חוקי לחלוטין ואין בכך שום בעיה.
אם יש בעיה בהעסקה של מישהו, זה בניגוד אינטרסים של היועץ של רובינשטיין, שמקבל משכורת גם מרדיו קול חי, וגם כדובר עיריית ביתר. 

כל הנסיבות מראות שככה"נ היועץ מוישה גלסנר עומד מאחורי הכוונת המיתקפה הבזויה של "קול ברמה", ואחריו כמובן האתר הצהוב "כיכר השבב" של אריה דרעי.  וכמובן האתר ש"מכבד" חסידויות ואדמו"ריהם הלא הוא (כמו שכותבים לו מלחכי פינכתו) "פטיש מפוצץ סלע הגאון הגדול הרה"ג חיים שאולזון שליט"א". ואותו גלסנר שעובד בכפל תפקידים לא ראוי ברדיו קול חי, ומקבל משכורת מלאה ושמנה ע"ח מיסיהם של תושבי ביתר, הוא זה ש"בישל" בהוראת ה"בוס" שלו אפרים מאיר, את ההסתה חסרת התקדים, כנגד מנחם זיידה, להטעות את ציבור תושבי ביתר, ולהשכיח מהם את הגזירות הרעות שמטילים עליהם חדשות לבקרים. 

רובינשטיין פנה לגלסנר וביקש ממנו "להוריד את הכפפות", ו"לשחק מלוכלך". לנהל מסע השמצה אישי חסר תקדים נגד זיידה. מי שמעט שכל בקודקודו, רואה בכיכר השבת ובשאולזון את התמונה ששמו על זיידה, מבין את רמת השיח המדוברת.


אם מדברים על "ניגוד אינטרסים" בכך שזיידה עבד כיועץ של פינדרוס, שזה דבר חוקי לחלוטין, מה לגבי הקשר של רובינשטיין ומאיר פורוש? האם זה בסדר שח"כ מנהל בשלט רחוק את העיר? רובינשטיין לא זז שעל אחד בלי הכוונה מפטרונו הפוליטי. אפילו את הבנים של רובינשטיין, פורוש יכול לסדר כראשי העיר הבאים של ביתר לכל חייהם, אילו רק חפץ בכך.

אפשר לציין שורה ארוכה  של מעשים בלתי הוגנים לכאורה, של התנהלות ראה"ע רובינשטיין, שבכל ביתר מרננים עליהם. הציבור חייב לשאול עצמו האם זו דרך ההתנהלות של ראש עיר חרדי, והרשימה ארוכה. המזל שלו, שבעיר חרדית הכל סגור ומסוגר, וכך הוא עושה ומעולל ככל העולה על רוחו.
נציין כמה מהם:

1. נסיעות לחו"ל הכוללות אש"ל מלא. על חשבון מי?
2. העדפות בהיתרי בנייה למקורבים. ו"זירוז" התרי בנייה. האם מדובר בחשד לשוחד?
3. בקשת "דמי חסות" מעסקים?
4. סדרי עדיפויות רק למקורבים בהקצאת מבני ציבור?
5. שערוריית המעונות (מעון לכל פועל? סליחה לכל חבר)
6. בזבוז אדיר של יועצים בשכר עם כפל תפקידים
7. "קמפיין הארנונה" שהרס את העיר, בעידודו הישיר והאישי של רובינשטיין. עד כדי זיכוי הנחות למקורבים שאינם זקוקים להנחה. 
8. בזבוז כרוני ברכבי פאר על חשבון הברון. ליועץ, לגזבר, חריגות עתק של הוצאות רכב ועוד . הרשימה נשארה ארוכה מני ים. יש עוד דברים רבים, ואין מקום לפרט.

עצה קטנה ליועץ גלסנר. מי שמכניס ידיים בבוץ, גם מתלכלך. בקרוב תבדק חוקית העסקה הכפולה ברדיו קול חי ובעיריית ביתר, האם אין בכך כפל תפקידים.



צריך לקבל תעודה על עבודה מלוכלכת במיוחד מימין גלסנר משמאל רובינשטיין (אילוסטרציה)

11 תגובות:

  1. בס"ד
    חייבים לבדוק את הנושא של פרסומים לכאורה בתשלום אצל שאולזון וכיכר השבב! כי אם זה היה הרי אני לא בטוח שראש העיר שילם מכספו על פירסומים!
    בכל מקרה יש רח רע לסיפור הזה של הכפשות!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  2. אנונימי26.6.2014, 15:05

    למה פיטרו דובר יקר תושב העיר עבור שדרן זול מאלעד, שישראל פורוש ימשיך להעסיק אותו.

    השבמחק
  3. אנונימי26.6.2014, 15:08

    ומה אם המקוואות בשכונת התמר ? לא מקווה גברים ולא מקווה נשים.

    השבמחק
  4. אנונימי26.6.2014, 15:52

    בחיאת אתם שם בבית"ר בתנופה, איזה דמי חסות ומאיזה עסקים אפשר לגבות בביתר? יש לכם שם את איקאה? את המשביר לצרכן? אם חנות ספרים מעניקה ספר לבר מצוה של ראש העיר, זה נקרא חסות? (לא שידוע לי משהו).
    ולגופה של חשיפה. בברנז'ה מדברים שגלסנר אכן עומד מאחורי הטלת הרפש בזיידה הזה מביתר, באמצעות שאולזול/כיכרהשבת/קול ברמה.
    ברמה האישית, חבל לי על גלסנר. הורי גרו ליד הוריו. בחור טוב עם שם טוב, ואחיו שנפטר ל"ע היה עם שם עוד יותר טוב. כעת גלסנר שנהיה דובר העיר בית"ר, אחרי פרידמן, התלכלך חזק במקומות הנמוכים בשביל לרצות את הבוס, רובינשטיין, שאגב מעמדו בחודשים האחרונים בקרב עשרות אנשי ציבור ומנהלים, נמצא בפיחות ששום איש ציבור לא נמצא בו אולי חוץ מאמסלם מש"ס.
    אני אישית לפי השאלות המוכנות בכתב שהציג מימרן, מיד הבחנתי שהן שאלות מתוזמנות, (רק לא ידעתי על ידי מי) ומימרן, מסכן, חזר עליהן כמו תוכי, בלי לדעת את העובדות לאשורן...

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי27.6.2014, 3:42

      ת'שמע, התגובה שלך עניינית ומעניינת. ההשערות שציינת שמעתי גם אני ממקורות שונים על מעורבות גלסנר במסע ההכפשה

      מחק
    2. בס"ד
      אפשר לגבות ועוד איך אפשר! הרי באוקראינה שבה רובינשטיין מבקר כל שני וחמישי זה נורמה! אז למה לא להנהיג זאת גם בביתר? לא ידוע אם יש כאן בעיר דבר כזה של דמי חסות. אבל בגלל שלרמי לוי וחסד לאלפים מותר להם הכל, וגם בסגר כללי בשטחים הם מצליחים להכניס את הפלסטינאים, תושבים מתחלים לשאול שאלות ולחשוב מחשבות האם זה לא בגלל דמי חסות.
      גם חסימת המדרכה על ידי חסד לאלפים זה לא היה בבעלות קודמת של שאול יצחקיאן! וכאשר פועלים שלו היו חוסמים מדרכה מייד היה מגיע פקח ודורש להכניס את הסחורה לחנות!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    3. בס"ד
      חוץ מזה! ספר פה וספר שם וכבר יש לך ספרייה! למה לא?! אחלה! פה ספר שם כסא עם שולחן ואולי עוד משהו וכבר הבית מרוהט.
      רק בעיה שכאן זה לא אוקראינה! ואם אכן יש דבר כזה אני לא מקנא בראש העיר! הרי גם אולמרט חשב שהוא חכם! ומה קרה לו כולם יודעים!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    4. אנונימי27.6.2014, 10:19

      אז שתדע לך שאפי' מעונות צריכים לשלם מספר אחוזים דמי חסות,

      מחק
  5. אנונימי26.6.2014, 18:03

    מאסנו בשחיתות

    השבמחק
  6. אנונימי29.6.2014, 3:00

    מי שעובד קשה ליחצן את רובינשטיין זה אותו נציג שעובד רק אצל עצמו כפי שנהג מאז ומתמיד להפיל אברכים תמימים במסווה של "ממלכת התורה" והיום הוא מייצג את ,"בני התורה"

    השבמחק
  7. אנונימי29.6.2014, 13:55

    מה קרה אין לו שם?

    השבמחק