יום ראשון, 15 ביוני 2014

רמי לוי מעל לחוק

יוזמה של מועצת גוש עציון
דובר מועצת יש"ע הודיע אתמול (מוצ"ש) לא לאפשר הכנסת פועלים פלסטיניים ליישובים היהודים בגוש עציון, וזאת משתי סיבות: 1. להקל על פעילות כוחות הביטחון בחיפושים אחרי שלושת הנערים החטופים. 2. להפעיל מנוף לחץ על הפלסטינים שלא יתנהגו כאילו ה"עסקים כרגיל".

סגר הוטל על המרחב 
לקראת חצות לילה, הודיע שר הביטחון שעד להודעה חדשה יופעל סגר על האיזור, ולא תתאפשר תנועת פלסטינים, כדי להקל על כוחות הביטחון בסריקות ובחיפושים.

בביתר נשמעים להוראות מערכת הביטחון? תלוי את מי שואלים.
ואכן, היום בבוקר, תושבי ביתר זכו למעט שקט. אתרי הבנייה היו שוממים, וקולות הקידוח החפירה והדפיקות נדמו. תושבים שהגיעו ל"רמי לוי" הבוקר, נדהמו לראות שעסקים כן כרגיל. הפלסטינים תושבי בית לחם, בתיר, נחלין וכו' בעלי תעודות ירוקות, הגיעו גם הגיעו לעבודתם כרגיל. מתברר, שרמי לוי השיג "אישורים מיוחדים בקומבינה מיוחדת" להביא פלסטינים ככל אשר חשקה נפשו. שלושה נערים בחורי ישיבה יושבים נמקים במרתף טחוב, על לא עוול בכפם, וחייהם בסכנה מיידית. כל המדינה "על הרגליים", כולם קורעים שערי שמים בתפילות, ואילו רמי לוי הופך עולמות עם קומבינות, לדאוג שחס וחלילה לא יפול משערת ראש של משכורת תושבי חברון אגורה אחת ארצה! אם רמי לוי היה מפעיל שליש ורבע וחמישית ממאמציו לשמור על חביבי נפשו, והיה משקיע אנרגיות פחותות מאלו, מזמן היו אצלו קופאים יהודים תושבי העיר!!! בשביל פלסטינאי תושב חברון שכר מינימום זה משכורת בינונית גבוהה, ובשביל יהודי שמשלם ארנונה, מיסים, והיטלים, מעונות וגנים, זה כלום!!! זאת ועוד, משיחה עם עובד לשעבר, יהודי תושב ביתר, מתברר שבקושי מגיעים בשעות העבודה לשכר מינימום, ולעיתים מדובר בסידור שעות בצורה כזו, שאי אפשר להגיע אפילו לשכר מינימום!

כל הקבלנים ממושמעים לכוחות הביטחון - רמי לוי עוקף
מעניין שקבלנים רבים וטובים עובדים בשיא הקצב באמצע פרוייקטים, והתחייבו לתת לדיירים מפתחות בזמן. כל עיכוב עולה המון כסף, אבל הם מתחשבים ויודעים שאין מה לעשות - זה מצב חירום. ואילו רמי לוי, כאילו הוא מעל החוק. הוא כבר השיג בדרכים משלו אישורים מסודרים לכל עובד שחשקה נפשו. מה היה קורה אם ביום ראשון היה קצת תורים בקופות? בן כה וכה זה לא יום עמוס במיוחד.
אולי דווקא אם היה לו קשיים בהבאת פועלים במצבי חירום, אולי אז היה חושב כיצד להביא עובדים יהודים תושבי העיר, ולשלם להם כמה לירות מעל שכר מינימום.
רמי לוי. צריך לחשוב מחדש

8 תגובות:

  1. בס"ד
    לרמי לוי מותר הכל! אל אחד כמה וכמה כאשר לראש העיר שלנו לא אכפת!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  2. בס"ד
    ודאי וודאי שאם באמת בכל סגר לא היו נותנים גם לפועלים של לרמי לוי להיכנס, אז היה רמי לוי שוקל ברצינות להעסיק יהודים!
    כאשר הייתי שומר בכניסה לביתר, לא היו אישורים מיוחדים לפועלים של רמי לוי אלא אישורים רגילים! פשוט היו מכריחים אותי ושמורים אחרים להכניס את הפועלים שלו!
    כנראה הקונמבינה היא לא ב"אישורים מיוחדים" אלא פשוט בקשרים הדוקים עם העירייה!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  3. אנונימי15.6.2014, 21:57

    אם מישהו מכיר בעירנו חנות ללא ערבים, אדרבה שיפרסם אותה , ואולי הרבה יעדיפו לקנות אצלה,

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      לא יעדיפו! כי אם היא תהיה יטתר זולה.

      מחק
  4. בס"ד
    זה שרמי לוי לא מזיז לא מפרנסת בני עמו אני מבין, אך כאשר ראש העיר שלנו, למרות שהבטיח לפני בחירות לדואג לנו לפרנסה, לא מעניין אותו מאף אחד זה כבר כואב!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  5. בחסד לאלפים אותו מצב, מכניסים פלסטינאים בלי חשבון ומצפצפים על כולם!

    השבמחק
  6. אנונימי16.6.2014, 15:59

    אבל ברשתות אחרות לפחות הקופאיים הם יהודים, ולא רק ערבים פלשתינים, צריך לחזק את מי שמחזיק פחות פלשתינים ויותר יהודים.

    השבמחק
  7. אנונימי18.6.2014, 13:49

    אולי מישהו יעשה רשימה מי לא מעסיק פלשתינים, כי יהודים קונים ומפרנסים יהודים

    השבמחק