יום שישי, 6 ביוני 2014

חשיפה בלעדית: תמליל פגישת החשב המלווה עם הגזבר וראה"ע


החשב: שלום, אני מונתי לשמש כ'חשב המלוה' לעיריית ביתר, ע"י שר הפנים מר גדעון סער. זו פגישת עבודה ראשונה, ויהיו עוד הרבה.

רובינשטיין: ברוך הבא, ברוך הבא.

החשב: קודם כל, עלי להבהיר את סמכויותי מצד החוק. הנה הצו הנותן תוקף חוקי לתפקידי.

רובינשטיין: מעיין בכובד ראש.

החשב: כפי שמופיע בסעיף ד' 1, כל מסמך חייב להיות מכותב גם אלי, וכל העברה של שקל בודד חייב לקבל את אישורי.

הגזבר: אני מאוד מכבד אותך, ואת תפקידך החשוב אבל ברצוני להסביר משהו: פתחנו בתכנית הבראה מקיפה, ורצינו לשתף אותך בה.

רובינשטיין: בהחלט. למדנו מהטעויות שלנו, ואנו בתהליך הבראה חריף.

החשב: הכל טוב ויפה, אבל משרד הפנים כעת מנהל את כל הנושא הכספי בעירייה מעתה ואילך, כולל תכניות הבראה מסודרות.

סגן הגיזבר: לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע. אני סבור שיש דברים דחופים ונחוצים לשלם לספקים, לשמירה, לתחזוקה של העיר, וזה בלתי אפשרי. מה שאני מבקש, זה שאת הדברים הדחופים כן נוכל לאשר אנחנו.

רובינשטיין: מדובר בצרכים בסיסיים, שאי אפשר בלעדיהם.

החשב: לידיעתכם, מצבכם קשה, ואפילו קשה מאוד. הבאתם את העיר לגירעון של עשרות מיליונים! תגידו תודה שמשרד הפנים לא ביטל למפרע את החתימות שלכם על כספים מתחילת השנה. מעכשיו, כל שקל בודד יצטרך אישור שלי, מתוקף סמכותי כנציג משרד הפנים.

רובינשטיין: נעבוד איתך יחד.

החשב: תודה רבה.


כל שקל יצטרך אישור. מאיר רובינשטיין במסע תמיכה באבוטבול

2 תגובות:

  1. אנונימי6.6.2014, 8:57

    חזק! איך רובינשטיין והגיזבר מנסים לערבב אותו.

    השבמחק
  2. אנונימי9.6.2014, 23:14

    אם הוא היה מתנהג בכובד ראש כל הקדנציה הקודמת הוא עכשיו היה מלך אבל לכל שבת יש מוצאי שבת....

    השבמחק