יום רביעי, 25 ביוני 2014

ראש העיר העדיף לדבר על אפליית הקייטנות, והשקט ששורר באומן

אתמול בשעה 8:30 בערב, במסווה של דיבורים על אפליית הילדים החרדיים בקייטנות, העלה אבי מימרן ברדיו קול ברמה את ראה"ע מאיר רובינשטיין. רובינשטיין סיפר שוב על מכתבו שבו הוא התריע על אפליית הילדים החרדיים, וגם סיפר על השקט ששרר באומן למרות המהומות באוקראינה. לסיום, כאילו בדרך אגב, שאל אותו אבי מימרן את השאלה האמיתית שבגללה העלה אותו לשידור: "מה רוצה ממך מנחם זיידה???" ראה"ע התחמק והמשיך לספר על השקט השנה שנשמר באומן. וסירב בשום צורה להתייחס לעיר ביתר עילית. השדרן לא לחץ יותר מדאי, וסיים את השיחה באמירה שהוא מתחמק מלענות בנושא.

מיד לאחר מכן, העלה לשידור את יו"ר האופוזיציה, מנחם זיידה. השדרן, שאל את זיידה מה הוא רוצה מראש העיר רובינשטיין, ומדוע העלאת הארנונה אינה מידתית, בטענה שבאלעד הארנונה נמוכה יותר בגלל ששם יש פחות קהילות לעומת ביתר. זיידה לא התבלבל, והשיב שגם כך העירייה לא מממנת כלל בתי כנסת, כך שהטענה שבגלל ריבוי קהילות במודיעין משלמים פחות אינה נכונה.
השדרן הוסיף ושאל האם בגלל שזיידה קשור לפינדרוס בעיריית ירושלים, לכן הוא רוצה לנקום ברובינשטיין? זיידה השיב לו, "האם אתה מתכוון לפירסום של שאולזון?" השדרן קצת נבוך, והגיב שלא שמע מה זה שאולזון. זיידה: "בוא נשים הדברים על השולחן. אתה מתכוון לפרסום שהיה בשאולזון. לא היו דברים מעולם. התפרסם שם תמונה של תמליל שיחה כביכול, ללא מספר טלפון. כל אחד יכול לביים כזו שיחה".
זיידה הסביר בצורה ברורה את העלייה הלא מידתית הצפויה בביתר, לעומת כל הישובים האחרים.

בסיכום של ה"עימות" כביכול, בין רובינשטיין לזיידה, יצא האחרון וידו על העליונה.
גם שלט בנתונים המדויקים של הארנונה, גם לא התחמק משאלות נוקבות, שככל הנראה הוכנו היטב מראש (מאוד ייתכן שאחד מאנשי רובינשטיין שלח מיסרון עם שאלות מוכנות. מי שלא גר בביתר לא מכיר את הדקויות) ענה לעניין, בצורה פשוטה וברורה, ולא התבייש לענות על שאלות פרובוקטיביות.

ואילו ראש העיר מאיר רובינשטיין, כשנשאל על הנעשה בביתר, התחמק כאילו הוא לא מכיר את העיר, ואת העלייה בארנונה המתוכננת. הוא המשיך ללהג על אומן, כאילו שהוא הולך לרוץ שם לבחירות.

ולסיכום:

תושבי ביתר מודים לשאולזון, לוחם "הצדק" האגדי, שבזכותו עניין העלאה הלא מידתית בבת אחת ולמפרע של הארנונה בביתר הפכה מבעיה פנימית ושולית לכאורה בביתר, לנושא ארצי, שעולה לראש סדר היום. כך יש סיכוי טוב יותר להניח שהגזירות לא יעברו.

העירייה מזמן לא משתתפת במימון בית כנסת. רובינשטיין

תגובה 1:

  1. אנונימי25.6.2014, 23:20

    מי ששמע את הראיון, שם לב שעם רובינשטיין התלקקו, ואת זיידה שאלו שאלות מוכנות ומוכתבות כדי להביך אותו. כיכר השבאב של דרעי גם הצטרף לחגיגה של שאולזון, ורק ציטט את הראיון של זיידה בלי להשמיע את הגימגומים של רובינשטיין.

    השבמחק