יום שני, 3 בפברואר 2014

התקבל במייל : הסבל הנוראי בהמתנה לתשלום במחלקת הגבייה

לכבוד ביתר בתנופה

לפני שבוע נכנסתי כמו 40 אנשים אחרים למחלקת הגבייה בעירייה בשעה 1 אחה"צ לקחתי מספר ונעמדתי לחכות לתורי הצפוי בעוד שעה .
אחרי כמה שניות נכנס אחד וראה שלא זז התור ורק ב1:30 הוחלף מושב אחד מבין היושבים אצל הפקידים,

אותו אחד שנכנס אחרינו התחיל לתופף את הת"ז שלו על גבי כרטיס כלשהו . אחרי כמה דקות של תיפוף נעמד פקיד המיוחד לקבלת תלמידים וגער בו שהרעש מפריע לו התחיל מהומה והוא בשלו ממשיך בהתנצלות שהוא חייב להירגע ולכן מעביר את זמנו בכך ואם מפריע לו אולי שיעלה לקומה ג להתלונן כמו שהוא אמר לו לעלות ולהתלונן לגבי ההמתנה הארוכה.

אחרי עשרים דקות בדרך זו כבר 1:50 ניגש אליו פקיד שעד אז לא קיבל אף אדם וטיפל באדם ולמבוקשתו.

שאלתי האם על כל תושב להתנהג כמו תושב זה ופשוט לעצבן את הפקידים שיטפלו בצורכי הציבור ?

האם אין שום דרך ליעל את השירות במחלקת גביה עוד לפני שניגשים לפקידים ?!?

בתודה תושב נרגש

2 תגובות:

  1. בס"ד
    אכן כן! אם זו הדרך ורק כך הם מבינים אז כן!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
  2. אנונימי6.2.2014, 12:46

    אותו תושב תותח ! הוא שם פס על הפקידות שיושבות ובטלות על חשבונינו ותוך 50 דקות לא פחות ולא יותר היה מחוץ לבנין העיריה. איך זה שתושבי ירושלים עושים את האותו פעולות בחצי מהזמן כשיש בעיר י-ם פי כמה וכמה תושבים ?!? ציון לשבח דביחיד שבאמת עוזר ויודע מה הוא עושה במחלקת גביה זו הרב שור שיחיה !  

    השבמחק