יום שני, 10 בפברואר 2014

"קטסטרופה בהמתנה בתור במחלקת הגביה"


עיריית ביתר לא מתחשבת בציבור האברכים [היכן הוא אותו אחד שמדבר כל הזמן על ציבור האברכים] וציבור העובדים, אחרת אין הסבר מדוע מחלקת הגביה סגורה ביום שישי היום היחיד בו יכולים האברכים לסדר את תשלומיהם, גם ציבור העובדים לא יכולים להגיע ולעזוב את עבודתם באמצע היום, ולכל הפחות היו צריכים לפחות פעם בשבוע לפתוח את מחלקת הגביה בשעות הערב  מ - 18.00-22.00 בערב, כמו"כ אם ניקח את יום שני לדוגמא שהמחלקה היתה פתוחה משעה 13.00 ועד 16.00,   במקום היו רק 4 עמדות פעילות מתוך 7 עמדות, ואנשים נאלצו להמתין למעלה משעתיים בשביל לזכות לשלם את חוב הארנונה.   


רובנשטיין עד מתי תמשיך להתעלל בציבור ?

9 תגובות:

  1. אנונימי10.2.2014, 20:40

    כי כל העיריות סגורות בימי שישי, כ"כ משרדי הממשלה סגורים בימי שישי.

    השבמחק
  2. בס"ד
    כל עירייה וכל משרד ממשלתי חייבים לפתוח גם בערב! כי לא כל אחד יכול לעזוב עבודה או לימודים באמצע היום!
    אברהם שוליאקוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי10.2.2014, 23:52

      תפסיק לבלבל במח מי שרוצה יכול למצוא את הזמן לסדר את העינינים שלו, חבר שלי ישב השבוע בעירית ירושלים 3 שעות ולא קרה כלום, תתמקדו בדברים יותר רציניים ולא בשטויות, תפנימו הבחירות יהיו בעוד 5 שנים.

      מחק
    2. בס"ד
      יכול למצוא זמן אבל יפסיד שעות עבודה! הם משרתים אותנו! וגם בשבילנו ולא אנו בשיבלם!
      חברים שלך יכולים לשבת גם יום שלם! אבל בשבילי ובשביל הרבה אנשים אחרים כמוני הפסד של חצי יום עבודה (והלוואי יהיה רק פעם אחת, כי הרבה פעמים צריכים לבוא פעמיים) זה דבר לט מבוטל! גם כך לא סוגרים את החודש!
      אנו יודעים במה להתמקד גם בלי שתמליץ לנו! דברים קטנים כאשר הם מצטברים הופכים להיות בעיה גדולה!
      אברהם שוליאקוב.

      מחק
  3. אנונימי11.2.2014, 11:16

    חברה תתחילו לעבוד בשיטה שבחור חסיד עשה (ופורסם כאן בבלוג) לפני שבועיים. פשוט תעשו דברים קטנים לעצבן את הפקידים והם מצידם כבר יעזרו לך למאת כמה שיותר מהר ! דרך אגב לעירית ירושלים הרבה יותר יעיל יש מישהו שעומד בפתח ובודק לך אם יש לך את כל המסמכים הדרושים להמתין. לא כמו כאן שאין עם מי לדבר ועל פי רוב צריכים לחזור שלוש או ארבע פעמים עד גמר הסידור. שנית יש שם מעל 20 עמדות פעילות יותר מ4 שעות ביום מ8 בבוקר .

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי11.2.2014, 16:43

      נכון מאד אבל בירושלים יש 900.000 תושבים ובביתר רק 47.000, ולענייננו אין מצב של המתנה יותר מ 20 דקות בממוצע, בדוק לאורך כמה ימים .

      מחק
    2. אנונימי12.2.2014, 13:29

      גם אם תחזור על השקר שלך מאה פעמים זה לא יעזור, נכון שמי שמגיע בשעה 11:00 בבוקר שאז האברכים בכולל והעובדים/ות בעבודה לא צריך להמתין בדרך כלל יותר מ-20 דקות אבל מי שמגיע בשעות הלחץ וגם בתחילת השנה ממתין שעתיים ואף יותר תשאל את כל מי שהמתין, ואפשר לפתור את הבעיה הזאת באופן פשוט לאייש את כל העמדות הריקות וכן להאריך את השעות האלו שהם שעות בו אברכי כוללים ועובדים מסוגלים להתפנות ולהקדיש מזמנם עבור תשלומים לעירייה שלא עושה עבורם בתמורה כלום.

      מחק
    3. אנונימי13.2.2014, 19:26

      אני אסביר לך מה שלא הבנת וכל ילד מבין, אם תשלם בהוראת קבע את התשלומים שלך לא תצטרך לבלות במחלקת גביה,ואם אתה רוצה הנחה בארנונה אז כדי להרויח כמה אלפי שקלים בשנה לפעמים כדאי לשבת בתור שעה או יותר, גם אם ח"ו צריך פעם לחכות בתור לרופא מחכים בסבלנות מה לעשות אלה החיים, רק שתבין אני לא מחסידיו של הראש וגם לא הצבעתי עבורו אבל מה שנעשה כאן זה הטלת דופי בעובדים המסורים שעושים את עבודתם נאמנה מעל ומעבר, מקווה שהפעם הבנת.

      מחק
    4. אנונימי13.2.2014, 19:40

      אני לא אכנה אותך כילד רק כנאיבי או אף אחד לא הטיל דופי בעובדים המסורים שמקבלים שכר מינימום או קצת יותר וגם בזה רוצים לפגוע בהם ויזכר לטוב הרב שור שיחי' שעוזר במאור פנים לכל פונה וממנו יראו וכן יעשו אבל כשבמקום 7 עמדות קיימות פועלים רק 4 או 3 עמדות וגם השעות הם לא כ"כ טובות לדוגמא תראה הם פרסמו כאן בבלוג את השעות במודיעין עילית, וצריך להביא כמות של ניירת בשביל להשיג את ההנחה יחד זה מגיע לזמן ארוך ויקר, ובפרט שהתמורה שמקבלים מהעירייה זה כבשים ורימון אחרי כ-6 שנים של קדנציה.

      מחק