יום שלישי, 28 ביולי 2015

ביתר לנד 2 יוצא לדרך

ביתר לנד 2 יוצא לדרך
כותרות האתרים החרדיים יצאו בכותרת "ביתר לנד 2 יצאה לדרך", אך הורים בביתר נכנסים לכוננות ספיגה. מסלול הייסורים בדרך ל"טרמפולינה האגדתית" רצופה מהמורות, והורים רבים מעדיפים לוותר מראש.
כל כך ולמה?
בהודעה שפרסמה הערייה, הוקצבו יומיים לקבלת כרטיסים עבור ה"ביתר לנד 2" שיערך בשבוע הבא. היום ומחר (שלישי ורביעי) בין השעות 13:00 ל-18:00.
מספרת אישה תושבת העיר שהיתה היום באודיטוריום החדש ברחוב ברסלב 5 : "הגעתי לשם, היו ארבע עמדות מחשב. כל זכאות לכרטיס נבדקת בספח הת.ז., ולאחר מכן מונפקת מדבקה מיוחדת עבור כל ילד. למעשה בשיטה זו נוצרה המתנה של כשעה וחצי לכל אחד.
האשה הנ"ל שראתה כך, סבה על עקבותיה לתחנת האוטובוס הקרובה. שם היא שמעה נערות שסיפרו שהגיעו כבר ב12:30 (חצי שעה לפני זמן החלוקה) וקיבלו את הכרטיסים רק ב-14:30!
גם ההורים "מאושרים" שכן קיבלו כרטיס עבור ילדיהם לביתרלנד2, לא הספיקו לשכוח את הכאוס שהיה בשנה שעברה, שבשעות הערב המאוחרות אלפי ילדים נדחקו ונדחסו, כדי לזכות ולשחק במתקני "ביתר לנד 1".
אולי אין פתרון?
לא נעים לומר, אבל העיר התאומה החרדית מודיעין עילית, כן יודעת לנהל אירועים כאלו, ובהצלחה לא מבוטלת. מה באמת מצליח שם שלא מצליח אצלינו? מסתבר ששם עובדים קצת יותר בחכמה: העירייה נערכה שם מראש, ואספה את כל נותני מבוטחי קופות החולים. כל ילד שהגיע לאיזור המתקנים ביום הפעילות, פשוט העביר את כרטיס קופת החולים שלו (לא משנה איזה קופה), ואוטומטית המכשיר ניפק לו כרטיס כניסה! גאוני, לא?
עוד משהו קטן, ויעיל גם מבחינת ההלכה וגדרי הצניעות: במודיעין הזמינו כל מתקן משחקים כפול שניים. אחד לבנים ואחד לבנות. כך שהעומס על כל מתקן ירד בחצי, וןכך העסק מתנהל שם בלי עומסים. תושב מודיעין סיפר כי בשנה שעברה הסדר היה מופתי, וגם יכלו 'לצ'פר'את הילדים בסיבוב נוסף בכל מתקן.
תושב עירנו שהנושא בוער בו, שלח לפני זמן מכתבים בנושא לראש העיר ולסגניו, ולעוד בעלי תפקידים. הוא לא נענה בכלל. היחיד שהואיל לענות, ולזכותו יאמר, היה סגן ראה"ע הרב יצחק רביץ, שענה לו כי "נעשים מיטב המאמצים שהשנה הכל יעבוד כמו שצריך".
לפי ההיערכות וחלוקת הכרטיסים המסורבלת עד עכשיו, זה בספק גדול, ותושבי ביתר כאמור, חלקם מוותר מראש, וחלקם נמצא בכוננות על מה שהולך להיות שם הפעם ב"ביתר לנד 2".
חבל מאוד.

7 תגובות:

  1. אנונימי29.7.2015, 11:17

    יש להוסיף תשובת הפיקח הגדול הגאון הדגול איציק רביץ

    השבמחק
  2. אנונימי29.7.2015, 11:27

    על זה היה דווה ליבינו: עיר שלמה נשלטת ע"י שלשה דבילים שמסתובבים בקרוסלה בלונה פארק.
    אולי את ההחלטות שלהם הם מקבלים כשהם מסוחררים מהמתקנים.
    או מכמויות הכסף שיש בעירייה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי לא מכמויות הכסף שיש בעירייה כי זה עדיין לא כספם הפרטי אלא מכמויות הכסף בחשבונות שלהם ושל קרובי המשפחה.

      מחק
    2. מה קטע להצטלם על קרוסלה? ואיך היא לא נהרסה מהשמנים האלו? טוב שאנשי האופוזיציה לא עלו עליה! אחרת בטוח הייתה נשברת!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  3. אנונימי29.7.2015, 21:54

    איציק הנוכל פירסם היום שעזר ל 450 אברכים בני תיירה לקבל הנחה בארנונה , הוא רק שכח לפרסם את ההתעללות שלו באברכים שאינם מהחוג שלו ושולח את החוקרים לבטל את ההנחה בכל מיני תירוצים שונים ומשונים, מתוך בדיקה אף ליטאי לא נחקר ע"י החוקרים

    השבמחק
  4. אנונימי30.7.2015, 2:49

    אל תתנו לפרזיטים האלו לסכסך. כולם סובלים מנחת זרועו של 'ראשע עיריה' חוץ מכמה בודדים מקורבים. ליטאים כחסידים, ספרדים כאשכנזים.
    ואל תאמינו לאף אחד שאיציק רביץ הגאון יעשה משהו בשביל התושבים. גם אלו שבחרו בו.

    השבמחק
  5. אנונימי30.7.2015, 6:38

    שקר וכזב ביום שלישי היה ריק באודיטריום עד השעה 5:30 וזמן השירות לאדם בעל 10 ילדים לקח מקסימום 3 דקות

    השבמחק