יום ראשון, 12 ביולי 2015

התקבל במייל : מתעללים בחסרי ישע

לכבוד ביתר בתנופה

שלום רב

אני כמו כל אזרח בביתר אזרח שומר חוק, משלם הכל כנדרש ומשתדל לעמוד בכל התשלומים הנדרשים.

לפני כמה חודשים התקשר אלינו אדם ובלי שום נימוסין אמר לנו מיד שיבוא ביום חמישי בשעה 5:00, עוד לפני שהבנו מה קורה אמר לנו שאם אנחנו לא רוצים ההנחה תבוטל לנו מידית . בכל אופן חיכינו באותו זמן ואף אחד לא הגיע
לפני כשבועיים בערך דפק אצלנו אדם ואמר שבא לתשאל אותנו כמה שאלות, אני הייתי באמצע לנוח ואשתי אמרה לו שעדיף לקבוע בזמן אחר כי אי אפשר ככה בהפתעה.
האדם הזה בקושי ביקש להיכנס וכבר נכנס לתוך הסלון הוריד כסא והתחיל לחקור ולשאול בלי לתת אפשרות לענות לא שזה לא נוח, נאלצתי לקום מהמנוחה והלה המטיר בשאלות רצופות בלי יכולת לחשוב בכלל על השאלות שלו.

כצפוי, על אף שאיני עובר את המכסה וגם עם היחידות דיור שיש לי עדיין מגיע לי 80 אחוז הנחה, כי משכורתי נמוכה מאוד, בכל אופן קיבלתי מכתב היום שכל ההנחה בוטלה להשנה וגם על שנת 2014, ויש אפשרות לערער.

לא יודע למה אני מרגיש שדווקא האנשים הישרי דרך והתמימים שעושים כל מה שרוצים הם הנפגעים העיקריים מהבזבזנות והיהירות של העירייה.

הייתי שמח שתפרסמו דבר זה ובד בבד תעזרו לי איך אני מבטל גזירה זו שאיני יכול לעמוד בה כי גם אחרי ההנחה אני צריך רחמי שמים לשלם אז כל שכן אם תתבטל לי ההנחה בחוסר צדק מוחלט.

מ.ש. ביתר עילית

תגובה 1:

  1. אנונימי14.7.2015, 7:07

    1. כי בנית יחידות דיור ועכשיו בעיקרון אתה יותר "עשיר"..
    2. לחישוב הארנונה יש פרמטרים נוספים חוץ מההכנסה (כמו גודל הבית ומספר הנפשות בבית) , אם אתה חושב שהחישוב לא נכון, תפנה לעירייה ותבקש מהם הסבר לגבי החישוב החדש.

    השבמחק