יום רביעי, 8 ביולי 2015

התקבל במייל

"זימבבואה סניף ביתר עילית".
המערך הטלפוני לתשלומים ובירורים של 'מחלקת הגביה' בעיריית ביתר עילית מושבת לחלוטין מזה למעלה מחודש. אין מחשבים. ממש כמו מדינת עולם שלישי.


מזה למעלה מחודש וחצי, שמוקד התשלומים והבירורים של מחלקת הגביה של עיריית ביתר עילית אינה מתפקדת כלל וכלל

כל מי שמתקשר וברצונו לשלם או לברר בנוגע לחוב מקבל מענה: "אדוני, מצטערים. המערכת בשידרוג ואין לנו נתונים, המחשבים מושבתים".

אך דא עקא ש"השדרוג" הזה נמשך כבר למעלה מחודש, ואין כל צפי משוער מתי יחזרו המחשבים למוקד הטלפוני של התשלומים והבירורים. יתכן מאוד שיש פה משהו יותר דרמטי שמתחולל מתחת לפני השטח, אך התירוץ הלאקוני בשביל לטייח את התושב הקטן הוא כאילו ומתבצעים שדרוגים. אולי.

שאלנו: "האם יש צפי לסיום השדרוג"?
תשובה: "לא".

שאלה: "אם אני רוצה לשלם, מה עושים"?
תשובה: "לך למחלקה תדבר איתם. אנחנו לא יודעים כלום".

שאלה: "האם נצטרך לשלם ריבית על כל אותם ימי שדרוג?
תשובה: "לך למחלקה תדבר איתם. אנחנו לא יודעים כלום".



אני מבקש ממכם מערכת ביתר בתנופה לפרסם את הפוסט הזה, בתקווה שיש מישהו מבין חברי העירייה שירים את הכפפה, יבדוק את הנושא ויציע פתרונות לתושבים.
כי בסופו של דבר הארנונה ושאר תשלומינו אמורים לשרת בראשונה אותנו התושבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה