יום רביעי, 22 ביולי 2015

בעקבות פרסום פלייר של העירייה בו ראש העיר משקר לנו שאנחנו משלמים את מחיר הארנונה מהזולים בארץ


לכבודכם שלום רב

מצ"ב שני מודעות שפורסמו האחת במוצאי שבת קודש אור ל-ג' אב בכל תיבות הדואר בעיר, והשניה אתמול ה' אב ב'מידע ביתר'.
שימו לב להבדלים ולשקרים.

חלקם מפורטים בזאת:

א. עורך הטבלאות החליט שבמודיעין עילית משלמים עוד כ-15% תוספת שטח משותף, לעומת תושבי ביתר עילית שלא משלמים זאת, מבירור מול תושבי מודיעין עילית נראה שהדברים רחוקים מהאמת, ואם ברצונכם לבדוק זאת התקשרו בבקשה לחבר או בן משפחה שגר במודיעין עילית תשאלו אותו כמה חדרים יש לו ועל כמה מטר הוא משלם ארנונה ותראו שהנתונים לא נכונים. [מבדיקה שערכתי התברר שבביתר עילית משלמים על יותר מטרים] 

ב. גם לשיטתו של העורך (שלדעתו משלמים במודיעין עילית כ-15% על תוספת) עדיין המחיר במודיעין עילית אחר השקלול זול יותר ביותר מ-1.5 למטר ארנונה, במודיעין עילית המחיר 43.16 ש"ח, ובביתר עילית 44.7 ש"ח (נדגיש שבחישוב אמיתי ללא ה-15% שהוסיף עורך הטבלה ההפרש הוא גדול בהרבה לטובת מודיעין עילית), ואכן בטבלה שפורסמה במוצאי שבת מופיע המחיר הזול, זאת למרות שראש העיר באגרתו כותב שם שהמחיר בביתר עילית זול יותר ממודיעין עילית, אך השקר הגס הוא שבמודעה שפורסמה ב'מידע ביתר' אתמול שיקרו בנתונים והציגו נתוני שקר כאילו המחיר במודיעין עילית הוא 45 ש"ח למטר, ובביתר עילית המחיר 40.68 ש"ח למטר. 

ג. עורך הטבלאות משום מה כתב בעיר בני ברק רק את החיוב הגבוה של אזור א', ולא ציין שבבני ברק קיים גם אזור ב' זול יותר.

ד. עורך הטבלאות הציג נתונים לא נכונים בשני הטבלאות בנוגע למחיר המשוקלל בבית שמש.

ה. העורך שכח לציין שבמודיעין עילית ישנו הנחה עד ל-150 מטר, ובביתר עילית ההנחה למשפחה עד 10 נפשות מוגבלת ל-100 מטר.

ו. גם בבני ברק הנחה ל-100 מטר מוגבלת ל-6 נפשות, ובאשדוד ל-7 נפשות ובבית שמש ל-8 נפשות, כך שבשקלול אברך בעל משפחה של - 8 נפשות הזכאי ל-90-80% הנחה בארנונה, משלם על דירתו בת ה-4 חדרים בת 110-105 מטר, יקר יותר מבני ברק-אשדוד-מודיעין עילית-ובית שמש, זאת למרות שבביתר עילית ממוקמת מחוץ לקו הירוק. 

אשמח לקבל את תגובתכם הענינית
בכבוד רב
קיץ בריא ושמח



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה