יום חמישי, 23 ביולי 2015

איזה מפעל יש בבניין המבשר ברחוב המגיד ממעזריטש בקרוב חשיפה!!!!!

ביתר בתנופה בחשיפה איזה מפעל יש בבניין המבשר ברחוב המגיד ממעזריטש בקרוב חשיפה!!!!!

7 תגובות:

  1. אנונימי23.7.2015, 20:48

    תריסר האופזיציונרים החמודים של עירנו, תקשיבו טוב:
    אתם יכולים להתקשקש כאן עם עצמכם יום ולילה. אבל הציבור איתנו. התקשורת איתנו. אף אחד כבר לא מתעניין באתר שלכם. יש לנו יכולת סייברית להוריד לכם טוטאלית את האתר, אבל זה מהלך טקטי שלנו דווקא להשאיר לכם אותו. זה לא מזיז לנו. זה לא מזיז למאיר. כאן אתם יכולים לשפוך חמתם. כאן אתם יכולים לשחרר אויר. מכאן ועד עזה. מכאן ועד מאה עשרים שנה באופוזיציה. מדי קיץ אתם עושים הפחה גם ברחוב, פשקווילים וחוברות, אבל הציבור שוכח את זה מהר.
    וגם עכשיו אתם מפחדים פחד מוות מהבד"ץ והרבנים שהצליחו להנחית עליכם מכת חשמל במשקל של טרה וואט.
    יאלה ביי חבל על כל דקה שלי בשבילכם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי24.7.2015, 11:39

      סוף סוף העלו לך את הסעיף? זה מראה שאינך יכול להתמודד עם שאלות קשות, שזה לא מזיז למאיר כולם יודעים , והסיבה היא פשוטה אין לו טיפת שכל בראש שזה יזיז לו, השאלה שנשאלה בגוף הכתבה לא באה סתם , היא כנראה נוגעת לתשלומי הארנונה שמשפחת הפשע פרוש קיבלה כנראה לפי הנחיית הפודל שלהם הטבות מפליגות בתשלומי ארנונה בזמן שמתעללים כאן בעיר באברכים קשיי יום באותו נושא, הבנת את זה אדוני בעל היכולות?.

      מחק
    2. בס"ד
      כבוד האנונימי תזדה בשמך! רוב הציבור עדיין איתכם. אבל זה לא אומר שאתם בסדר. פשוט הם לא יודעים מי אתם באמת. התשקורת של ביתר (עיתוני העיר) איתם כי אתם אוסרים עליהם לצאת נגדכם! וסותמים להם פיות! הרבה מאוד נכנסים לבלוג זה מדי יום ביומו! ואלו שאין להם אינטרנט מודעים לקיום הבלוג ולמה שכותבים כאן.
      טוב שאתם מודעים שיש לכם יכולת להשתמש בהאקרים ולהוריד אתר זה. אולי אתם לא יודעים אבל זו עבירה פלילית! אך מה אכפת לכם?! עושים מה שרוצים!
      מזיז לכם ועוד איך! הציבור לא שוכח ולא סולח!
      למה סגרו חשמלל להבד"ץ של רב תופיק? כי הוא לא רצה להוציא מכתב נגד אופוזיציה? ובכך קיים לא תגורו מפני איש? או שהייתה סיבה אחרת?
      זוכרים שרובינשטיין רצה לגרש את רב תופיק מהעיר לפני שמונה שנים כי הוא יצא נגדו בבחירות? ועיידן לא התנצל על כך! לדעתי כל הספרדים בעיר צריכים לתת בעיטה לרובינשטיין ולהעיף אותו מכאן!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  2. אנונימי27.7.2015, 11:17

    תריסר האופזיציונרים החמודים של עירנו, תקשיבו טוב:
    אתם יכולים להתקשקש כאן עם עצמכם יום ולילה. אבל הציבור איתנו. התקשורת איתנו. אף אחד כבר לא מתעניין באתר שלכם. - בוא נתערב שאם שמים קלפי חופשית בעיר, אין לכם אפילו 10% מהקולות?
    יש לנו יכולת סייברית להוריד לכם טוטאלית את האתר, - אני מאמין לך על זה, כי אתם מאפיונרים. אם זייפתם את החתימה של הרב שטיינמן בבחירות, מה זה בשבילכם להוריד אתר - . אבל זה מהלך טקטי שלנו דווקא להשאיר לכם אותו.
    זה לא מזיז לנו. זה לא מזיז למאיר. - ברור שזה לא מזיז לו: חוץ מהקוגל והצ'ולנט שלו, שום דבר לא מזיז לו
    כאן אתם יכולים לשפוך חמתם. כאן אתם יכולים לשחרר אויר. מכאן ועד עזה. מכאן ועד מאה עשרים שנה באופוזיציה. - יש לך טעות, אלא תהיה שאנו, בבחירות הבאות זה ישתנה.
    מדי קיץ אתם עושים הפחה גם ברחוב, פשקווילים וחוברות, אבל הציבור שוכח את זה מהר. - גם פה יש לך טעות, הציבור לא שוכח ולא סולח. הסיבה פשוטה: הוא סובל מכם יום יום שעה שעה.

    וגם עכשיו אתם מפחדים פחד מוות מהבד"ץ והרבנים שהצליחו להנחית עליכם מכת חשמל במשקל של טרה וואט. - נו ומה אתה אומר בזה, שאת הכל אתם קונים בכסף? שאתם מושחתים יותר גדולים מכפי שחשבנו? ובכלל, אתה מכיר מישהו שהתייחס למכתב הזה? מישהו אחד!
    יאלה ביי חבל על כל דקה שלי בשבילכם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי27.7.2015, 14:17

      לכל המגיבים יש טעות אחת , הכתובת היא לא המושחתים המחזיקים בגרונם בכח 50,000 איש ואשה ילד וילדה, הכתובת היא הרבנים והאדמו"רים שהורו להצביע להם בזמן שמנעו בכח הזרוע מכל מיני גורמים להיכנס ולספר להם את האמת, חייבים למצוא דרך איך להיכנס לרבנים ולספר להם את האמת הקיימת בעיר

      מחק
    2. אנונימי30.7.2015, 11:51

      צודק!

      מחק
    3. רב תופיק שיצא נגד רובינשטיין לפני 8 שנים דרשו ממנו לעזוב את העיר!
      ורב אורדנטליך לפני שנתיים אמר שלא מתערב בבחירות.
      חייבים למצוא דרך לפנות לרבנים ואדמו"רים ולספר להם מה באמת קורה בביתר!
      אברהם שוליאקוב

      מחק