יום חמישי, 16 בינואר 2014

התקבל במייל : שוב הדיל של 'פרוש-שפירא' על חשבון הציבור הספרדי והש"סי.

אחרי אלעד הגיע התור של ביתר. למרות לש"ס יש 3 מושבים ולדגל התורה 2 מושבים, קיבלה 'דגל תורה' את תפקיד ה"ממלא מקום" + ותפקיד בכיר בשכר גבוה ל.... כמובן שאת הספרדי המוצלח בדגל קיפחו כמו בבחירות הפנימיות שלמרות שקיבל רוב הוא לא נבחר.

שוב אותו מוסד שקיבל 2 מבנים ב-A וב-B. החליט כעת מי שהחליט שבית הכנסת של הקהילה שלו הקיים רחוק מדי במספר פסיעות לביתו וצריך להקריב את זה לביתו, ולכן משקיעים כעת בפיתוח בשטח ברח' חב"ד פינת מזריטש, על חשבון מי כעת כשהעירייה בחובות וגירעונות. ועבור מי? 

3 תגובות:

  1. אנונימי16.1.2014, 15:42

    מגיע לש"ס ובצדק, אריה דרעי היה יכול להביא למפנה חסר תקדים כאן בעיר ולשלוח את מאיר פרוש ואת הפודל שלו כלומשטיין לכל הרוחות , אבל הוא שיחק אותה יפי נפש אז זה בדיוק מה שש"ס מקבלים, כעת הגיע הזמן שש"ס שחטפו באלעד יחטפו גם בביתר,

    השבמחק
  2. אנונימי16.1.2014, 18:14

    כל מצביע ש"ס חש כאילו סטירה במהלך המושחת הזה. זה כאילו חסידות סאוואראן תקבל בביתר סגן ראש עיר וש"ס תקבל מחזיק תיק רווחה. מוזר איך דרעי וראשי ש"ס הסכימו למהלך כזה. חייב להיות איזו סיבה מושחתת מתחת לפני השטח. כמו כל מהלך בעידן שלטון רובינשטיין.

    השבמחק
  3. אנונימי16.1.2014, 23:07

    פנייה לאופוזיציה שישנה סוף סוף בביתר, אנא תגרמו לכך שיביאו וועדה קרואה לעיר הזאת כל הציבור הרחב יודה לכם, כפי מה שעובר מפה לאוזן השחיתות פושה ומכלה כל חלקה טובה שעדיין יש כאן וזאת בגיבוי מלא של מנהלי המוסדות המושחתים.

    השבמחק