יום רביעי, 15 בינואר 2014

משחק הכיסאות בדיקטטוריה. הקומבינות!!!

בס"ד

מאת מצביע ש"ס מאוכזב

מה שלא איפשר עד היום הקמת קואליציה זה לא בעיית הדיור. גם לא תברואה לקויה, או מראה פני העיר. גם לא מצב המקוואות או בתי הכנסת. מה שכן הפריע זה מי יקבל איזה תפקיד. אחרי דיונים מרתוניים לתוך הלילה, ולא ע"י גורמים בעיר הזאת. (רמז: גורמים מפלגתיים ארציים) האם השאלה הכי חשובה בעירייה של גירעון מצטבר של עשרות מיליונים היא מי יהיה מ"מ ראה"ע??? ואם זה המפתח החשוב מי יקבל מה, האם לא ראוי שהציבור הגדול ביותר יקבל את התפקיד המתאים? הרי הציבור הכי גדול בעיר אחרי הציבור החסידי הלוא הוא הציבור הספרדי, יקבל רק סגן ראה"ע. ואילו הציבור הליטאי שהוא הרבה פחות כמותית יקבל תפקיד הראשון בחשיבותו. קצת מוזר. בהתחשב גם שהציבור הספרדי לא חש עד עתה שהוא באמת מיוצג כראוי בעיר. אז עכשיו גם התפקיד השני בחשיבתו יישלל ממנו? ומי באמת ידאג לציבור הזה?
כנראה שאצל רובינשטיין מי שהכי חזק הוא מקבל את התפקיד הכי בכיר. חבל מאוד.


תגובה 1:

  1. אנונימי15.1.2014, 23:29

    שוב הדיל של 'פרוש-שפירא' על חשבון הציבור הספרדי והש"סי, אחרי אלעד הגיע התור של ביתר.
    למרות לש"ס יש 3 מושבים ולדגל התורה 2 מושבים, קיבלה 'דגל תורה' את תפקיד ה"ממלא מקום" + ועוד תפקיד בכיר בשכר גבוה ל.... ואת הספרדי המוצלח שבדגל כמובן קיפחו כמו בבחירות שלמרות שקיבל רוב לא נבחר.

    שוב אותו מוסד שקיבל 2 מבנים ב-A וב-B. החליט כעת מי שהחליט שבית הכנסת של הקהילה שלו הקיים רחוק מדי במספר פסיעות לביתו וצריך להקריב את זה לביתו, ולכן משקיעים כעת בפיתוח בשטח ברח' חב"ד פינת מזריטש, על חשבון מי כעת כשהעירייה בחובות וגירעונות. ועבור מי?

    השבמחק