יום שלישי, 14 בינואר 2014

ועשית ככל אשר יורוך?

בס"ד 
מאת תושב גבעה א'   
ספינת הדגל של רובינשטיין בבחירות היתה "ועשית ככל אשר יורוך". אם אין מספיק עשייה אפשר לנופף בדגל הזה. אבל אם מטיפים לנו התושבים לפני בחירות מעל כל בניין וקיר ברה"ר לכבד את דברי הרבנים, אז נאה דורש נאה מקיים! איפה טיפת כבוד לאחד ומיוחד מרבני העיר שעונה לילות כימים לכל פונה?! הרי ידוע לכל תושב בעיר הזאת בצורה בלתי אמצעית מי זה הרב כהן. הרב יכול בקושי לאכול, אבל יענה לכל דבר בכל שעה, משאלות מסובכות בין אדם לחבירו, ועד שאלות של כשרות האתרוג או הלולב. וכל זאת שלא על מנת לקבל פרס. לשלוח לו "הוצאה לפועל" ללא משפט, כאחד הריקים?! איפה נשמע כדבר הזה?! ועוד בעיר החרדית היחידה?! תארו לעצמכם שהוצאה לפועל מגיעים "לעקל" לו את חפצי הבית ח"ו. מה כבר ימצאו שם? ספרייה ישנה? שולחן עתיק? זה לא חוצפה?האם לא ניתן לגשת אליו בצורה מכובדת, ולסכם איתו  פריסת תשלומים על חובו? מהיכן ישלם את הארנונה המנופחת? מהמשכורת שאין לו? ועוד, במקום לממן לו לישכה על חשבון העירייה כראוי וכיאות, גובים ממנו עד השקל האחרון על מקום שהוא משמש ככתובת לכל אדם, מליטאי ועד חסידי, ספרדי ואשכנזי. שהרי הוא מהרבנים היחידים שמכהן בפועל ולא בתואר ללא שום משכורת. מאוד ייתכן לדעתי, בעקבות כך שהרב כהן בשונה מהבחירות הקודמות שאז יצא מאוד בעד רובינשטיין, הפעם נמנע מלהוציא "קול קוירה". ייתכן שבגלל זה שלח לו רובינשטיין הוצאה לפועל. סוג של שמחה לאיד. אחרת זה לא ברור. הרי אפילו אזרח מן השורה זכאי ליחס יותר טוב מאשר לדבר איתו דרך עורכי דין והוצאה לפועל.  

6 תגובות:

  1. בס"ד
    זו חוצפה שאין כדוגמתה! לא רק שלא משלמים לרב משכורת שמגיעה לו, אלא שולחים מכתבי איום מעורך דין!
    חצופים נמאסתם!
    חובה להוציא חוברת ולפרסם גם לאלו שאין להם אינטרנט!
    בכבוד רב: אברהם שוליאקוב

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי15.1.2014, 9:21

      אדון אברהם הנכבד - בכל עיר בארץ רבנים משלמים ארנונה , ראש ממשלה משלם ארנונה , נשיא מדינה משלם ארנונה - ע"פ תקנון משרד הפנים
      אז פה בביתר אם הדיקטטור יוותר על תשלומי ארנונה היית צועק שיחתות

      מחק
    2. בס"ד
      לא אמרתי שצריך לפתור את הרב מתשלום ארנונה, אלא לשלוח לו מכתבי איום מעורך דין וכל שכן לא לשלם לו משכורת, למרות שהוא משמש כרב העיר זו חוצפה!

      מחק
  2. אנונימי14.1.2014, 21:30

    כל רב גם צריך לשלם ארנונה מה זה

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      לשלם ארנונה וגם לקבל משכורת! מכתב מעורך דין גם אני קבלתי לפני שנה, למרות שלא היה לי שום חוב!
      כשהתקשרתי לעיריה אמרו לי, - אל תתיחס למכתב זה! ללא הסברים, ללא התנצלות!
      בכבוד רב: אברהם שוליאקוב.

      מחק
  3. אנונימי26.1.2014, 14:21

    מה הקשר למכתב מעו"ד? כל מי שחייב צריך לקבל מכתב התראה.

    רוצה לדאוג למשכורת לרב כהן? זכותך! אבל בכל מקרה הוא צריך לשלם ארונונה, וכל עוד לא יישלם, יפה ויאה לשלוח לו מכתבי התראה.

    השבמחק