יום רביעי, 29 בינואר 2014

הגיע במייל: בושה לפושט רגל רובינשטיין!

איזה בושה לעיריית רקובינשטיין

לפני הבחירות השקיעו קרוב ל100000 שקל לבניית גשר לתלמידי תלמוד תורה ארזי ביתר ברחוב אוירבך

היום הגשר עומד ככה בגלל שאף אחד לא רוצה להעביר את הבוטקה של השומר ללמעלה

והתלמידים והמלמדים מתערבבים בשעות הבוקר והצהרים עם שלש סמינרים

ומה יעשה הנער ולא יחטה........................................

לפני הבחירות הבטיחו שיהיה הפרדה ויהיה קיר על המגרש של הבנים ויהיה כניסה נפרדת מכיוון הכביש

עכשיו כשרקובינשטיין כבר נבחר כל ההבטחות לפח האשפה לא משנה אם בנם מתערבבים עם בנות

7 תגובות:

  1. אנונימי29.1.2014, 20:22

    אני ממש מצדיעה לכם שאתם מעלים נושא כאוב זה.
    כאמא לילדים אני ממש מוטרדת ממה שקורה שם. אני מזמינה אתכם להיווכח בדבר המזעזע שקורה שם בכל בוקר. אני רק לא מסוגלת להאמיןם שבעיריה חרדית קורים דברים כאלה. מה האם קדושת העם לא עומדת לנגד עיני ראשי העיר והרבנים שמנהיגים את העיר?
    בואו ותראו מה שוקורה בבוקר בשעה שמונה. בנות של הסמינרים יושבות על המדרגות של התת בצורה לא צנועה. חלקן עם לבוש לא מכובד (חולצות פתוחות. בושם וכו') וביניהם צריכים לעבור הבחורים והתלמידים של התת. מנסים להתעלם מהמבטים ומכל הצחקוקים של הבנות. לאן הגענו?
    מי שיבוא ויראה איך האתר הזה בנוי, יראה שיש מגרש משחקים של ארזי ביתר והוא ממש צמוד לסמינר של מנדלזון (הבת של רביץ לומדת שם אולי זה יכול לעזור משהו אני לא יודעת) אני רואה את הבנות של מגזר מסויים וממש חוששת.
    אולי אתם עם הכוח שלכם תוכלו לשנות דברים. אני יודעת שעשו שם איזה גשר אבל למה הוא לא משמש לכניסת הילדים?
    סתם ככה המקום הזה ממש סכנה בטיחותית בגלל כל הרכבים שנכנסים לשם בבוקר, כל יום אני מתפללת להשם שלא יקרה לי ולילדים שלי אסון.
    אתם צריכים להיות עם היד על הדופק. לא לדאוג רק למה שקורה ברמי לוי אלא גם מה שקורה במקומות אחרים.
    ממש תודה לכם. אני בטוחה שיש עוד המון המון אימהות שמוטרדות מזה


    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מצטרפת לכותבת זה ממש מפחיד מאד מה שקורה שם

      מחק
  2. אנונימי29.1.2014, 20:35

    דן עזרא המנהל הוא מהגרוייסה לקקנס. של הרקובנשטיין והזוברשטיין אז זה בסדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה הייתם רוצים שנעשה, לדבר כל אחד חכם.

      מחק
    2. מה הייתם רוצים שנעשה, לדבר כל אחד חכם.

      מחק
  3. ביתריסט30.1.2014, 1:26

    רקובינשטיין? זה עוד לא שמעתי. חזקקקקקקקקקקקקקקקקק.......................

    השבמחק
  4. אנונימי2.2.2014, 15:32

    יכול להיות שהוא לקקן כדי לדאוג לאינטרסים של התלמידים שלו.
    אתם חכמים גדולים בדיבורים, במעשים ???? 0

    השבמחק