יום חמישי, 9 בינואר 2014

הגיע במייל: פניה מתושב העיר בענין המוקד והביטחון

לדעתי! הגיע הזמן לעשות סדר בנושא הביטחון באופן כללי ובפרט בשבת, קרא לי כבר כמה וכמה פעמים שהתקשרתי למוקד בשעות הקטנות של הלילה ולא היה מענה, התקשרתי קרוב לחצי שעה.(ובעיתון מסויים בביתר רשום מדי פעם שאלפי פניות נענו על ידי המוקד, ומענין שבשעות הלילה אין מענה,) זה קרא לי פעמיים, פעם עמד ליד ביתי באישון לילה רכב חשוד עם מלא צינורות וכלי עבודה למניהם התקשרתי אז אולי קרוב לחצי שעה ולא היה אז מענה, פעם שניה זה קרא שעברתי עם רכבי באישון לילה ברח' מפעל הש"ס וראיתי חשודים - אנשים לא בסדר, מיד התקשרתי למוקד גם אז התקשרתי קרוב לכ-25 דקות ולא היה מענה,

וכן כשמשתמשים עם הגוי בשבת באים לבקש אח"כ תשלום 20 ש"ח האם זה הוגן וכך צריך להיות, ומדוע לא עושים שבשבת יסתובבו הרכבי ביטחון באופן יותר סדיר ובפרט בעת חזרת האנשים מבתי הכנסת, כי בדרך כלל כשצריך אותם, לשימוש כ"שבת גוי" הם לא נמצאים, לפעמים צריך לחכות להם אפי' שעתיים כמו שקרא לי.

בנוסף אני עובר כמעט כל יום ברח' אריאלי ע"י מספר 4 יש שם מכולות ופסולת של בניה, וכדי שיהיה נח לפועלים הזיזו את מיכל פח האשפה לעבר השני של הכביש, וזה גובל ממש בפיקוח נפש כי הורים ששולחים את ילדיהם לזרוק אשפה, נאלצים הילדים לעבור כביש מאוד מסוכן, וכבר הייתי עד פעמיים לכמעט תאונה, ואין פוצה פיו ומצפצף. היכן פקחי העירה? מדוע זה מקום בניה היחיד שלא מחייבים שם את הקבלן לגדר גדר מסביב פסולת הבניה, עד להיכן הידרדר מצב העיריה שכבר לא שמה לב בכלל מה קורא ברחובותיה. (אני לא יודע, אולי אחד השכנים שבונים שם הוא קרוב לצלחת.


לטיפולכם המסור ולפרסום הענין!!!!


כל הכבוד לכם על כל פעלכם הטוב והנפלא.

תגובת ביתר בתנופה: 

לכבודך שלום וברכה

א. בענין המוקד הבעיה ידועה ומפורסמת, וגם כשעונים שם אין בכך שום תועלת, אבל הפיתרון במצבים כעין אלו זה להתקשר ישר למשטרה או לצבא .
ב. בענין התשלום לשבת גוי זה נעשה יחד ובעצת רבנים כדי לא לגרום לחילולי שבת מיותרים, אמירה לגוי בשבת זה גם אסור מדרבנן, ואם לא יבקשו כסף אז אנשים לא יחשבו פעמיים לפני שיקראו לגוי.
ג. בענין ההמתנה לגוי, גם היא בעיה ידועה ובעבר כבר פורסם על כך בבלוג.
ד. בענין רח' אריאלי, לדעתי יש לפנות למוקד ולהתלונן על כך ולבקש מהפקיד במוקד 'מספר פניה' כך הסיכוי שיטפלו גדול יותר, ולדאבונינו כך זה באמת שיש כאלו שמעלימים אצלם עין כי יש הוראה מלמעלה, אם כי שם לא ידוע לנו מי בונה והאם יש כזה התנהגות שם.
בכל הכבוד

2 תגובות:

  1. אנונימי14.1.2014, 8:44

    המוקד זה חלק בלתי נפרד ממערכת היחצנות של המושחת

    השבמחק
  2. אנונימי21.1.2014, 15:40

    הקבלן הבונה זה יקי הרשקופ אז מה אתם מצפים ותבדקו אם לשתי השכנים יש רישיון למה עוד לא יצאו רשיונות מהבחירות. וגם כאן התשובה זה יקי

    השבמחק