יום שלישי, 7 בינואר 2014

צומת מסוכנת ועירייה שמצפצת... עד מתי זה ימשיך כך... לרובינשטיין פתרונים...

צומת מסוכנת ועירייה שמצפצת... עד מתי זה ימשיך כך... לרובינשטיין פתרונים...

עכשיו כבר לא מדובר בקומבינות, בעסקאות של שמור לי ואשמור לך על חשבון הציבור שנרקמות מתחת לשולחן, עכשיו כבר מדובר בפיקוח נפש ממש - אומר למערכת אחד התושבים - "אני צועק וצועק - הוא אומר - איך אין מי שישמע לי... זה לא צחוק, ואסור בשום אופן לשתוק, המשפט "לא עת לחשות" כאן זה צו השעה.

מדובר בצומת מזריטש חב"ד, שמאות ילדים והוריהם מסתכנים כאן יום יום, ופתרון משום מה אין. ולא שאין פתרון, הפתרון קיים, בסך הכול לפתוח את החנייה הצמודה לבית הספר. אך כנראה אינטרסים אחרים עושים את שלהם במסדרונות העירייה, וממש לא להאמין, החנייה נמצאת וקיית בהיתר בנייה הנמצא בעירייה, אך במקום שיבנו כמו שמופיע בהיתר, ויסמנו חניות בצורה מסודרת, הגיעו מהעירייה ובסיפור של הפוך על הפוך סגרו את החנייה לחלוטין, כלומר סגרו את החנייה החוקית... לא ייאמן כי יסופר...

החנייה שנסגרה ע"י העירייה במקום רגיש...

בנקודה כל כך רגישה ומרכזית זו שיש ריבוי מוסדות חינוך שבה עוברים גם אוטובוסים ומכוניות רבות, לא רק שהעירייה לא מוצאת לנכון לדאוג לפתרון חנייה ראוי, אלא שהיא סגרה את הפתרון הקיים, ובמקום לסדרו אותו בצורה ראויה ומכובדת, פשוט סגרו אותו.

לצערינו - צועק התושב - במר נפשו קיבלנו אתמול גם תזכורת כואבת במיוחד. תאונה התרחשה במקום, ברוך השם, שילד שיצא רק עם פציעות קלות, אך הסיפור היה יכול להיגמר לגמרי אחרת ה"י.

העוול צועק עד לשמים, מילא אם הבעייה לא ניתנת לפתרון, או שמדובר במליונים רבים, כאילו שיש מקום להבין. אבל כאן נחוצה סדרת פעולות פשוטה וכלל לא יקרה כדי שתפתור את הבעיה ותקל על העומסים.

צומת חבד מזריטש הינו צומת מסוכנת. האם זה הגיוני שהעירייה תפעל נגד החוקים שלה - עצמה?! אם בהיתר בנייה יש חניות, אז למה לסגור את החנייה?! תגידו החנייה לא בטיחותית? אז תדאגו לבטיחות החנייה... התקינו חוצצי אבן ושביל מיוחד להולכי רגל, מדובר בילדים קטנים ומקום מאוד בעייתי שפתרון החנייה הינו מענה של פיקוח נפש ממש לתושבי האזור, להורים שבאים עם רכב להוריד ילדים לתת"ים.

אחד שבונה שלא כמו בהיתר, קופצים עליו. אז איך כאן לא אוכפים היתר חוקי? שלא לדבר ע"כ שרובינשטיין ממשיך לצופף את המקום עם בנייה נוספת של ביהכנ"ס. ובנוסף לכך, בעוד שנה שנתיים, שדיירי הפרוייקט החדש של חברת "טרקלין" יכנסו לבתיהם, הבעייה רק תתעצם, כיון שאין בתוכנית שלהם חנייה מיוחדת לדיירים, (למרות שהדיירים משלמים כמו על דירות יוקרה, וסביר שיבנו להם חניה פרטית, אבל זה כבר נושא אחר) והם יצטרכו לחפש חנייה לאורך הכביש. ואז הבעייה רק תלך ותחמיר.

אתם חייבים להרים קול צעקה - ביקש התחנן התושב - אז הנה... שמענו ותרגז נפשנו...

אנו קוראים לגורמים הרלוונטיים... אנא!!! אנא!!!

טפלו בנושא לפני שיהיה מאוחר! זכרו! הוזהרתם! מדובר בדיני נפשות!

2 תגובות:

  1. אנונימי7.1.2014, 20:02

    לפני 3 חודשים הייתה לכם ברירה להחליף ולא רציתם כעת תצעקו ותצרחו עד לב השמים אף אחד לא שומע אתכם, מי שצריך לשמוע עסוק בנסיעות וטיולים על חשבונכם.

    השבמחק
  2. אנונימי23.1.2014, 21:39

    הצומת הזאת היא מסוכנת בקנה מידה ארצית אני עובר שם כל יום ואם עוד לא מספיק הרחיבו שם את הטיפת חלב והביאו שם את הת"ת שך חב"ד בבנין של ערלוי וכל יום מגיעים לשם עשרות!!! מכוניות כל בוקר ולעבור שם בשעות 8 עד 9 זה פשוט סיוט, אני חושב שזה המקום היחיד בביתר שיש שם כל בוקר פקקים וזה לא צחוק

    השבמחק